Vecinii noștri din Chile

Posted: 05/14/2010 in Uncategorized

Deși am vrut să păstrez misterul până când mă vedeam cu destule filmulețe încât să pot face un montaj impresionant (zic eu :)), iată că Alexandra Butnaru, jurnalista de la Adevărul căreia îi datorăm întreaga campanie de presă, dezvăluie în articolul de azi (îl puteți citi aici) o parte din surpriză.

Daaa, colegii bibliotecari tocmai din San Felipe, Chile, un orășel din apropierea capitalei Santiago, sunt alături de cauza noastră. De la mii de kilometri depărtare și fără a ști unii de ceilalți până acum, mi-au trimis acest clip. Mai am și altele din zone îndepărtate (Germania, S.U.A., Danemarca ș. a.), dar acesta e, pe bună dreptate, cel mai de departe și merită publicat în avanpremieră, ca să zicem așa…

(Bogdan Ghiurco, bibliotecar – Biblioteca Județeană Gh. Asachi Iași)

Comentariile sunt închise.